Apple tv, något att ha?

Publicerat: 18 oktober, 2010 i Uncategorized
Etiketter:, , , , , ,

image

Nu har ju apple tv kommit. En liten låda från apple där dom vill att man ska hyra filmer direkt från tvn.

Man ska också kunna streama/kolla på material från sin vanliga dator via denna apple tv box.

Frågan är ju om den är värd att köpa? Kommer ju dock endast kosta runt tusenlappen, men fyller den något behov? Nu kan man ju hyra filmer via voddler om man inte kan ladda ner dom.

Jag kör ju med sladd mellan dator och tv, det tycker jag funkar bra. Men vill man att det ska se glassigt ut så är ju detta antagligen ett bättre alternativ.

Mer info: http://www.apple.com/appletv/

kommentarer
  1. August skriver:

    Jag ställer mig samma fråga som du: Är det värt det? 🙂
    Köpte du en eller hoppade du det? Andra generationen verkar rätt grym faktiskt.

    • owej skriver:

      Jag tycker inte att det är värt det, känns mest som en till designpryl från apple. Själv använder jag mitt xbox 360. Kör trådlöst mellan den och min dator. fungerar utmärkt 😉

Kommentera

